ΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ / ΑΝΑΙΣΘΗΣΙΟΛΟΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ
ΚΑΡΔΙΟΛΟΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ
ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΟ ΤΜΗΜΑ
ΜΑΙΕΥΤΙΚΟ/ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ
ΤΜΗΜΑ ΑΙΜΟΔΟΣΙΑΣ
ΑΚΤΙΝΟΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΟ ΤΜΗΜΑ
ΜΙΚΡΟΒΙΟΛΟΓΙΚΟ/ΒΙΟΠΑΘΟΛΟΓΙΚΟ/ΒΙΟΧΗΜΙΚΟ/ΑΙΜΑΤΟΛΟΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ
ΚΥΤΤΑΡΟΛΟΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ / ΠΑΘΟΛΟΓΟΑΝΑΤΟΜΙΚΟ ΤΜΗΜΑ

Γραφείο Προστασίας Δικαιωμάτων Ληπτών/τριων Υπηρεσιών Υγείας

ΕΝΤΥΠΟ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ / ΠΑΡΑΠΟΝΟΥ / ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΩΣ

ΕΝΤΥΠΟ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟΥ

 

Η Διοίκηση του Νοσοκομείου Κοζάνης καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να κάνει την παραμονή σας στο Νοσοκομείο άνετη και αποτελεσματική για την υγεία σας.

Η Υγεία αποτελεί κοινωνικό αγαθό και η πολιτεία οφείλει να το διασφαλίζει ποιοτικά και ποσοτικά προς τους πολίτες.

Κάθε άτομο έχει το δικαίωμα στη σωστή και έγκυρη ενημέρωση για τις διαθέσιμες υπηρεσίες υγείας, έτσι ώστε να κάνει τις κατάλληλες επιλογές που σχετίζονται με την προσωπική του υγεία.

Το Γραφείο Προστασίας Δικαιωμάτων Ληπτών/ριων Υπηρεσιών Υγείας αντικαθιστά τα προηγούμενα γραφεία Γ.Υ.Π. στα νοσοκομεία του Ε.Σ.Υ., σύμφωνα με άρθρο

59,60 και 61 του ν. 4368/2016 (Α/21).

Το Γραφείο σε συνεργασία με κάθε συναρμόδια υπηρεσία και φορέα μεριμνά για την ενημέρωση των ασθενών για τα δικαιώματά τους κατά την λήψη ενδονοσοκομειακών Υπηρεσιών υγείας και παρακολουθεί και παρεμβαίνει για την διασφάλιση της προστασίας τoυς.

Ενδεικτικά το γραφείο σε συνεργασία με τις λοιπές υπηρεσίες, όπως ορίζονται από τις διατάξεις κάθε νοσοκομείου, μεριμνά για:

-          τη διαρκή βελτίωση των διαδικασιών υποδοχής και εξυπηρέτησης των ληπτών/ριων  υπηρεσιών υγείας και για την διασφάλιση των δικαιωμάτων τους

-          την ενημέρωση σχετικά με τις ενδονοσοκομειακές διαδικασίες και τα δικαιώματα των ληπτών/ριων υπηρεσιών υγείας

-          την έγκαιρη ενημέρωση των ανασφάλιστων ασθενών και των οικείων τους, για τις διαδικασίες υγειονομικής και φαρμακευτικής κάλυψης τους όπως και για την επιτυχή διεκπεραίωση των σχετικών διαδικασιών σε συνεργασία με το Γραφείο Κίνησης Ασθενών

-          τη συλλογή και διεκπεραίωση καταγγελιών και παραπόνων. Οι καταγγελίες, τα παράπονα και οι θετικές εντυπώσεις των ληπτών/ριων υπηρεσιών υγείας υποβάλλονται τόσο με τη φυσική τους παρουσία στο γραφείο, όσο και μέσω συστημένης επιστολής τηλεομοιοτυπίας, μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, καθώς και με οποιοδήποτε άλλο πρόσφορο μέσο.

Στόχος του νέου θεσμού είναι η παροχή υπηρεσιών υγείας με σεβασμό στην αξιοπρέπεια και στα δικαιώματα των ασθενών καθώς και η τεκμηριωμένη ασθενοκεντρική και ποιοτική φροντίδα υγείας, η οποία παρέχεται στη βάση της ισότιμης και καθολικής πρόσβασης, ανεξαρτήτως φυλής, χρώματος, εθνικής ή εθνοτικής καταγωγής, θρησκευτικών ή άλλων πεποιθήσεων, αναπηρίας, ηλικίας, κοινωνικής και οικογενειακής    κατάστασης κ.ά. και ανεξάρτητα από το είδος της ασθένειας και της κατάστασης της υγείας του ασθενή.

Για τον εκσυγχρονισμό και την ποιοτική βελτίωση του νοσοκομείου μας, σας παρακαλούμε να συμπληρώσετε Επώνυμα το παρακάτω ερωτηματολόγιο.

 

Φόρμα Συμπλήρωσης Ερωτηματολογίου

Έντυπο "Οδηγός Του Πολίτη"

 Το Νοσοκομείο Κοζάνης εφημερεύει όλο το 24ωρο.

Για τυχόν παράπονα ή καταγγελίες μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο τηλέφωνο 24613 52643 ή στο email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε..

Κώδικας Ηθικής και Επαγγελματικής Συμπεριφοράς Υπαλλήλων του Δημοσίου Τομέα

ΜΑΘΕ,ΠΡΟΛΑΒΕ,ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕ ΤΟΝ ΚΑΡΚΙΝΟ ΤΟΥ ΜΑΣΤΟΥ (1-4)
ΓΕΝΙΚΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΤΟΥ ΚΑΡΚΙΝΟΥ
ΡΥΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΣΑΚΧΑΡΩΔΟΥΣ ΔΙΑΒΗΤΟΥ
ΜΥΘΟΙ & ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΙΣΘΗΣΙΑ
ΔΩΡΕΑ ΟΡΓΑΝΩΝ